loading...
نیلوفری| بهترین سایت عاشقانه
مدیر سایت بازدید : 157 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

چگونه فراموشت کنم که تو مرا از خرابه های به عطر سپید عشق هدایتم کردی و عاشقی بیقرار برای خود ساختی. 

برای اشک های او شادی بی نهایت را ارزانی داشتی و با صداقت عاشقانه ات دلش را به درد آوردی.

چگونه فراموشت کنم تو را که سالها در خیالم سایه ات را می دیدم، تپش قلبت را حس می کردم و به جست و جوی یافتنت به درگاه پروردگار دعا می کردم که خدایا او را کی خواهم یافت. 

چگونه فراموشت کنم تو را که همان زمان با وجودت همه را فراموش کرده ام، برای تمامی اسم ها بیگانه شده ام و همه خاطراتم مرده اند همانا دستم را به تو می دهم، قلبم و فکرم را به تو می دهم و بازوانم را به تو می بخشم و نگاهم از آن توست شانه هایم دیگر با من غریبه هستند و تمامی لحظه ها تو را می خواهند و برای عطر نفسهایت دلتنگی می کنند. 

و چگونه فراموشت کنم که قلم سبزم را به تو هدیه کردم تا نوشته هايت با نوشته هایم همرنگ باشد.

نوشته هایم سبز را نمی شناختند بهتر بگویم با سبز هیچ رفاقتی نداشتند می خواهم دستت را به دستم بدهی و سرت را روی شانه هایم بگذاری و بگذار نفسهایت را در بین هم قسمت کنیم.

 

               ♥   تقدیم به امید زندگیم♥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تقدیم به تمام دوستانی ک از سایت ما دیدن میکنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نام اعضا
    نام اعضا
    هفتادیا

    www.70ia.com

    برترین سایت تفریحی و آموزشی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1062
  • کل نظرات : 407
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 1,581
  • بازدید سال : 9,673
  • بازدید کلی : 169,823