loading...
نیلوفری| بهترین سایت عاشقانه
مدیر سایت بازدید : 147 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

سلام گرم سوزانم را نثار قلب پر مهرت می کنم. 

این نامه را در پایان روزهای سرد و غم انگیز برایت می نویسم آسمان پر از ابرهای سیاه است و دلم سخت گرفته و دلم اسیر عشق توست. 

تصور کن تو اکنون در مقابل من جان پیدا کرده و چون خواب در چشمانم می چرخی. 

عزیزم شاید امروز یکی از بدترین روزهای زندگیم باشد چون برای اولین بار طمع تلخ یک عشق پر شکوه را چشیده ام. 

تو تنها مردی بودی که توانسته بودی در قلب ویرانم آشیانه کنی مطمئن بودم که برایم جز تو مردی وجود ندارد ولی افسوس که خدای مهربان چنین نخواست. 

ای قشنگم کاش بدانی که چقدر دوستت دارم و همه چيز را در کنار تو آرزو می کنم و بدون تو هیچ هیچم .

دیگر کسی نیست که مرحم زخم دلم باشد و به حرفهایم گوش دهد بدون اینکه حرفی بزند یا گله ای بکند هیچ کس مانند تو پیدا نخواهد شد که تا آخرین نفس دوستم بدارد و با قلبی عاشق بمیرد و در حالی که ضربان قلبش برای عزیزش و به یاد خاطره هایش می تپد بمیرد دیگر کسی جز تو نیست. 

بعد از تو شاید زندگی وجود داشته باشد ولی بدون تو زندگی برای من مثل جهنم است. 

 

 

وقتی که رفتم تازه تو می فهمی عاشقی چیه

 

                 می شناسی عشقمو می فهمی عاشقت کیه

 

عاقبت از قصه ی تو نقش غصه ها میشم

 

                   میرم و پیدا نمیشم مثل خدا تنها میشم

 

 

        وقتی که من عاشق شدم با همه ی بود و نبودم تو خواب و            بیداری هام نقش تو پیدا بود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ayhan در تاریخ 1395/02/12 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
حرف دل زیبایی بود
ولی کاش زندگی بدون عشق را هیچ وقت انتخاب نمیکردید به قول خودتون زندگی بی عشق از جهنم هم بدتره
ارزوی بهترینها براتون موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تقدیم به تمام دوستانی ک از سایت ما دیدن میکنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نام اعضا
    نام اعضا
    هفتادیا

    www.70ia.com

    برترین سایت تفریحی و آموزشی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1062
  • کل نظرات : 407
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 1,586
  • بازدید سال : 9,678
  • بازدید کلی : 169,828